تعمیر اجاق گاز رستوران در مشهد

تعمیر اجاق گاز رستوران در مشهد

 

اجاق گازهای رستورانی که اغلب آن ها را با نام اجاق گازهای صنعتی نیز می‌ شناسیم، معمولا با استفاده از گاز شهری کار می‌ کنند. این نوع اجاق گازها دارای شعله‌ های زیادتری هستند و برای تهیه انواع غذاها با حجم زیاد استفاده می‌ شوند.

از آن جایی که اجاق گازهای رستورانی به طور مکرر و مداوم در آشپزخانه‌ های بزرگ و صنعتی به کار برده می‌ شوند و شعله‌ های آن ها در بازه‌ های زمانی کوتاه به طور دائم روشن و خاموش می‌ شوند، بنابراین گاهی با نقض و خرابی نیز مواجه می‌ شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض برخی از قطعات پیدا می‌ کنند. برطرف کردن برخی از این مشکلات و خرابی‌ ها نیاز به مهارت و تجربه دارد و باید توسط یک تعمیرکار ماهر برطرف شود.

اگر در شهر مشهد ساکن هستید و برای تعمیر اجاق گاز رستوران مشهد گاز را انتخاب می‌ کنید، در این حالت تکنسین فنی و مجرب ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز رستوران را انجام می‌ دهند، بدون آن که نیاز به جا به جا کردن اجاق گاز داشته باشید.

نحوه عیب‌ یابی اجاق گاز رستوران درمشهدتعمیر اجاق گاز رستوران

وقتی اجاق گاز رستورانی شما دچار نقص یا خرابی شود، برای این کار تنها کافی است که با تعمیرکاران ما تماس بگیرید. برای عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز رستوران مشهد گاز فوراً از تکنسین‌ های خودش را به محل شما اعزام می‌ کند. این تعمیرکاران مراحل زیر را برای تعمیر کردن اجاق گاز رستورانی انجام می‌ دهند.

 پیشنهاد مطالعه: تعمیر اجاق گاز قدیمی در مشهد

تشخیص دادن و عیب یابی

یک تعمیرکار ماهر و با تجربه در وهله اول باید بتواند مشکل و نقص به وجود آمده را به درستی تشخیص دهد، سپس جهت تعمیر یا تعویض آن اقدام کند. در اجاق گاز رستورانی این مشکل ممکن است به موارد متعددی بستگی داشته باشد که از آن جمله می‌ توان به:

  1. خاموش شدن پیلوت
  2. نقض و خرابی ترموستات
  3. زرد رنگ شدن نوک شعله‌ ها
  4. عدم ثابت ماندن درجه فر بر روی دمای مشخص و تنظیم شده
  5. روشن نشدن فر
  6. اندازه بیش از حد معمول شعله‌ ها
  7. ایجاد وزش و صدا در شعله
  8. دود کردن شعله

و غیره اشاره کرد.

پس از عیب یابی حال باید تعمیرکار این مهارت را داشته باشد که بتواند مشکل به وجود آمده را به گونه‌ ای برطرف کند که اجاق گاز مجدد قابل استفاده باشد، چون به وجود آمدن مشکلات ذکر شده هر کدام دلایل خاصی دارد و تعمیرکار ماهر باید بتواند آن ها را به درستی تشخیص دهد و دقیقاً همان مشکل را برطرف کند که برای اجاق گاز به وجود آمده است.

پیشنهاد می‌ کنیم جهت تعمیر اجاق گاز رستوران مشهد گاز را در اولویت خود قرار دهید و اگر خودتان مهارت کافی در این کار ندارید، دست به تعمیر نزنید، چون نه تنها نمی‌ توانید مشکل به وجود آمده را برطرف کنید، بلکه ممکن است در قطعات دیگر اجاق گاز نیز مشکلاتی به وجود بیاید. در این حالت متحمل پرداخت هزینه‌ های بیش تر خواهید شد.

خدمات ارائه شده تیم تخصصی ماتعمیر اجاق گاز رستورانی در مشهد

اگر برای تعمیر اجاق گاز رستوران مشهد گاز را در جریان مشکل به وجود آمده قرار دهید، این شرکت با تکیه بر دانش فنی و آگاهی کادر فنی خودش خدمات زیر را جهت تعمیر اجاق گاز رستورانی به شما ارائه می‌ دهد.

 خدمات مشهد گاز : تعمیر اجاق گاز مسافرتی در مشهد

ارائه گارانتی قطعات تعویض شده

اگر برای تعمیر اجاق گاز رستوران مشهد گاز انتخاب اول شما است، با خیال آسوده عیب یابی، تشخیص و تعمیر اجاق گازتان را به گروه فنی ما بسپارید، چون تکنسین فنی و تعمیرکاران ما از تجربه و مهارت بالا برخوردار هستند و می‌ توانند انواع اجاق گازها را تعمیر و در صورت نیاز قطعات معیوب آن ها را تعویض کنند.

از جمله خدماتی که برای تعمیرات اجاق گاز رستوران مشهد گاز به شما ارائه می‌ دهد گارانتی قطعات تعویض شده توسط تکنسین و تعمیرکاران ماهر ما می‌ باشد. اگر بتوانند قطعه معیوب را تعمیر می کنند تا شما بتوانید هم چنان از همان قطعه استفاده کنید، اما اگر آسیب وارد شده به همان قطعه بیش از حد باشد، در این حالت است که تعمیر کردن مفید نیست و باید آن را تعویض کنند. در صورت تعویض کردن نیز تکنسین حتماً از قطعاتی برای اجاق گاز شما استفاده می‌ کنند که دارای گارانتی و تضمین کیفیت باشد.

 پیشنهادمطالعه:تعمیر گاز در مشهد 

دادن اطلاعات درست به مصرف کننده

گروه فنی مشهد گاز پس از آن که به محل شما اعزام شدند و تعمیرات اجاق گاز رستورانی را انجام دادند، برخی اطلاعات درست و لازم را نیز به شما خواهند داد تا با نحوه صحیح استفاده از اجاق گاز رستورانی آشنایی پیدا کنید. به این ترتیب این وسیله پرکاربرد کم تر دچار آسیب و خرابی می‌ شود و عمر مفید آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.

چون گاهی اوقات عدم آگاهی از نحوه استفاده درست برخی از لوازم از جمله اجاق گازهای رستورانی موجب می‌ شود که کارکنان نتوانند از آن در حین کار کردن درست استفاده کنند و در نتیجه موجب نقص و خرابی در آن می شوند، اما اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه استفاده درست داشته باشند، قطعاً با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند شد.

ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم

شماره خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    X