تعمیر اجاق گاز رومیزی در مشهد

تعمیر اجاق گاز رومیزی مشهد

اجاق گازها از لوازم ضروری هستند که در کلیه منازل یافت می‌ شوند. این وسیله کاربردی در ابعاد و اندازه‌ های بزرگ و کوچک، طراحی های بسیار ساده، نوع رومیزی تا اجاق‌ های فردار و دارای امکانات پیشرفته می باشد. چون این وسیله در ظاهر ساده به نظر می‌ رسد، گاهی اوقات تصور می‌ کنیم که نیازی به نگه داری و یا سرویس کاری ندارند، اما به هر حال چون به طور مکرر و به دفعات زیاد در طول روز مورد استفاده قرار می‌ گیرند، گاهی نیز نیاز به تعمیر پیدا می‌ کنند.

در صورت هر گونه نقص و خرابی نیز ابتدا باید آن را عیب یابی کنیم، سپس دست به تعمیر بزنیم.

آشنایی با نکات تعمیر اجاق گاز رومیزی در مشهد

برای تعمیر کردن لوازم خانگی از جمله تعمیر اجاق گازهای رومیزی و صفحه‌ ای در مشهد نکته اصلی و مهم انتخاب کردن یک تعمیرکار ماهر و با تجربه است که بتواند در کم ترین زمان با دقت بالایی مشکل به وجود آمده را برطرف کند. اگر در شهر مشهد زندگی می‌ کنید و گاهی با مشکل خرابی اجاق گازها رو به رو مواجه می شوید، برای تعمیر انواع گازها از جمله تعمیر گاز رومیزی در مشهد نگران نباشید، چون مشهد گاز به طور فعال تعمیر کردن انواع اجاق گازها مانند تعمیر گاز رومیزی در مشهد و تعمیر گاز صفحه‌ ای در مشهد را با استفاده از کادر فنی مجرب خود انجام می‌ دهد.

 تنها کافی است که با مرکز مشهد گاز تماس تلفنی داشته باشید. در این صورت کادر تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام می‌ شود و شما می‌ توانید مشکل به وجود آمده را در همان مکان برطرف کنید، بدون آن که نیاز به جا به جا کردن اجاق گاز داشته باشید. بنابراین اگر برای تعمیر اجاق گاز رومیزی مشهد را انتخاب کرده‌ اید، کاملاً خیال تان از بابت این انتخاب راحت باشد، مشهد گاز در اسرع وقت این کار را برای شما انجام می‌ دهد.

مرکز تعمیرات تخصصی اجاق گاز با تکیه بر تجربه گروه تکنسین خود آماده ارائه دادن هر گونه خدمات سرویس دهی، خدمات تعویض و تعمیرات تخصصی انواع اجاق گازها و گازهای فردار در مشهد می‌ باشد. بنابراین برای تعمیر گاز صفحه‌ ای در مشهد یا تعمیر گاز رومیزی در مشهد با این مرکز تماس بگیرید تا یکی از تعمیرکاران و تکنسین‌ های مجرب با مراجعه حضوری نسبت به تعمیر و سرویس کردن اجاق گاز و عیب یابی اجاق گاز شما اقدام کنند.

عیب یابی اجاق گاز رومیزی در مشهد

از انواع گازهای پرکاربرد، گازهای صفحه‌ ای یا رومیزی هستند که امروزه در اکثر منازل نمونه‌ های مختلف و متنوعی از آن ها را می‌ بینیم. این گازها نیز در صورت استفاده مکرر، گاهی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. بنابراین برای تعمیر کردن و رفع مشکل به وجود آمده، ابتدا باید به عیب یابی آن بپردازیم و مشکل مورد نظر را پیدا کنیم. برخی از مشکل‌ های رایجی که در انواع اجاق گازهای رومیزی به وجود می‌ آیند، جزو موارد زیر هستند:

خدمات مشهد گاز : تعمیر اجاق گاز مسافرتی در مشهد

تعمیر اجاق گاز

خاموش شدن پیلوت


دلیل اول: میزان گازی که به پیلوت اجاق گاز می‌ رسد، بسیار کم است. نحوه برطرف کردن عیب: در این حالت باید شعله پیلوت را با توجه به اطلاعاتی که در دفترچه راهنمای اجاق گاز ثبت شده است، تنظیم کنید.

دلیل دوم: به قسمت مخلوط کن گاز هوای بسیار زیادی وارد شده و پیلوت را خاموش کرده است. نحوه برطرف کردن عیب: اگر اجاق گاز شما جزو اجاق گازهای مخلوط کن دار است، برای برطرف کردن چنین مشکلی می‌ توانید سطح محفظه آن را کمی ببندید، به این ترتیب هوای کم تری وارد آن خواهد شد.

عدم روشن شدن مشعل‌ های فوقانی


دلیل اول: پیلوت اجاق گاز خاموش است. نحوه برطرف کردن عیب: پیلود را روشن کنید.
دلیل دوم: ممکن است پیلوت یا سوراخ‌ های مشعل مسدود شده باشند.
نحوه برطرف کردن عیب: با یک برس یا یک میله باریک قسمت سوراخ‌ های مشعل را با دقت تمیز کنید. اگر مشکل از قسمت پیلوت است نازل آن را تمیز یا تعویض کنید.

زرد رنگ شدن نوک مشعل‌ ها


دلیل: میزان نسبت هوا در داخل مخلوط کن اجاق گاز بسیار کم است.
نحوه برطرف کردن عیب: برای این مشکل می‌ توانید صفحه تنظیم مخلوط کن را مقداری باز کنید. اگر اجاق گاز شما از گازهای سری جدید می باشد، ممکن است فاصله بین لوله رابط تا نازل به هم پیچیده باشد که باید آن را تنظیم کنید.

ایجاد ورزش در شعله و صدا کردن آن


دلیل: نسبت و میزان هوا به گاز در قسمت مخلوط کن زیاد شده است.
نحوه برطرف کردن عیب: سعی کنید صفحه مخلوط کن اجاق گاز را مقداری ببندید.

دود کردن شعله


دلیل: مقدار گاز در مخلوط بین گاز و هوا زیاد است.
نحوه برطرف کردن عیب: در این حالت باید مقدار گاز را کم کنید، اگر نازل گشاد شده است آن را نیز تعویض کنید.

روشن نشدن فر


دلیل اول: احتمالاً پیلوت خاموش است.
نحوه برطرف کردن عیب: پیلوت اجاق گاز را روشن کنید.

دلیل دوم: تایمر فر به صورت صحیح و مناسبی تنظیم نشده است.
نحوه برطرف کردن عیب: تایمر را تنظیم کنید.

عدم ثابت ماندن فر در درجه حرارت تنظیم شده


دلیل: ترموستات فر تنظیم نشده است.
نحوه برطرف کردن عیب: ترموستات را با توجه به توضیحات داده شده در دفترچه اجاق گاز تنظیم کنید.

بسیاری از این موارد نیاز به استفاده از تعمیرکار ماهر دارند، مثلاً مشکلی که در قسمت بوبین یا ترموکوپل به وجود می‌ آید جهت برطرف کردن آن و تعمیر اجاق گاز رومیزی در مشهد حتماً باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

 پیشنهادمطالعه:تعمیر اجاق گاز در مشهد 

ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم

شماره خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    X